021209

10 dagar kvar.
__________________________________________

tjabbaaa.
nu är även den andra dagen på blåsut skola avklarad.
lika roligt idag, jag fick höra på när dom läste upp sina läsläxor :).
många av dom är otroligt duktiga för att bara gå i 1;an ;o
senare ska jag kanske träffa adam, vi får se. det blir bäst isåfaall, för jag saknar han. :)
efter det blir det konfaa i vargön.
förresten var jag på bandy med hanniihjärtat igår, bäääst.
förutom att IKF förlorade med 0-10 då,hhuuh.
vi träffade bland annat lund och massa mer där. :)
bloggar mer senaare.

http://www.youtube.com/watch?v=W858rGyPV8s


Kommentarer
Postat av: adaam:)

Fanny, vi kanske ska träffas sen, men inte hos mig! :D <333

2009-12-02 @ 14:43:05
Postat av: agge

SV: aa dom är assnygga. Jo, håller med det är din stil! skulle passa bättre på dig =)<3

2009-12-02 @ 14:54:11
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback