volleyboll i det härliga vädret

tjääänare, kom nyss hem efter en riktigt mysig, rolig och grymt bra kväll med mina finaste kompisar adam alex agnes hampus albin och corre! vi spelade volleyboll (standard) mot några andra killar som var där nere & vi vann! hehe. kanske ska ställa upp i tävlingen på aqua blå? vi får se.

mår fortfarande inte speciellt bra som sagt så det kanske var lite dumt av mig att dra ut men jaja, det var det värt. skulle fått svar angående mitt sommarjobb idag, om jag får det eller inte, men har fortfarande inte fått ngt så väntar spänt på ett nytt mail i inkorgen..
nu blir det kvällsmat, spela rumble på iphonen & sen sova! pusss


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hade hur kul som helst! :D

2012-05-23 @ 21:58:29
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback