vänersborgs största ungdomsblogg?

hejhejhej.
sitter här vid min kassa skoldator och tanken var att plugga lite.. men har jag gjort det? nope!
blir alltid att man "bara" ska kolla facebook och sen blir det vidare in på bloggen, andra bloggar osvosvosv..
jaja, ska bara skriva klart här nu sen ta tag i skiten. är så skoltrött så det finns inte, får tänka att det bara är ca 30 dagar kvar till sommarlovet nu.

idag ska jag som sagt plugga, sen gå bort en sväng till farmor & sova tidigt. that's it!
fick förresten ett sms från min fina vän klara idag där det stod att hon & hennes kompisar kommit fram till att min blogg är Vänersborgs största "ungdomsblogg". tror ni detta stämmer? eller vad tycker ni? :D
det hade ju varit ganska häftigt faktiskt.. så jäkla kul att det är så många som läser varje dag iaf, ni är bäst!



Kommentarer
Postat av: My

jag tror det är så. Asså verkligen alla i vänersborg vet vem du är och läser din blogg osv! <3 you are awesome! <3

2012-05-14 @ 19:06:23
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: My

ungefär hur många besökare har du om dagen ? :D

2012-05-14 @ 20:24:05
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag är en läsare som inte ens bor i Vänersborg :) tycker om din blogg! Lycka till i framtiden!

2012-05-15 @ 23:17:10
Postat av: jennie :)

hur många läsare har du per dag? :)

2012-05-19 @ 00:56:19
URL: http://jenniecarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback