party på en onsdag

hej på er mina fina!
hade en riktigt bra dag igår. skolan var chill och vid halv två tog jag bussen till överby där jag mötte upp line. fick med mig lite allt möjligt hem, bland annat de shortsen jag lagt upp bilder på redan,resten får ni se sedan! fick även med mig det orangea linnet jag har på bilderna nedan. lite udda färg men jag älskar det! man ser så brun ut hehe..

runt halv sju drog jag iaf mig ner till alexander i stan där resten av gänget var, förfesten var igång med go musik, världens bästa vänner & dricka. vid halv tio tog vi bussen till väneryr där festen var i full gång!
lite nytt och lite gammalt folk, en bra blandning iaf och jag hade hur kul som helst.

såhär såg jag ut igår (mitt hår har ju faktiskt blivit ganska långt nu! eller vad säger ni? :D):

och här är några blandade bilder från förfesten hos alex. jag, malin, filippa, musse, sara, hampus, martin är det som står för bilderna!:

Kommentarer
Postat av: Anonym

musseh

2012-05-31 @ 18:07:38
Postat av: Niccola

Sluta va så snygg Fanny! Men du är ganska dålig på att svara på mina frågor :P

2012-05-31 @ 20:16:44
Postat av: ....

Hur får man så fasta och fina tuttar som du har? :)

2012-05-31 @ 20:38:22
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom byxorna ? :)

2012-06-03 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback