frågor - svar

Svar; Ingen av oss är födda 96, vi alla fyller 17 i år, med andra ord är vi födda 95 :)


Svar; Jag antar att det kallas balsammetoden när man bara tvättar med balsam? För i så fall är det det jag gör ;) haha.

Svar; Japp, fast bara i typ fyra månader eller vad det var, haha! Jag började när jag var fyra, fast då var det väl kanske inte sådär jätteseriöst.. men tror jag gick i 3;an, var alltså 8-9-10 (???), när jag började i truppen :)
Jaaa jag är 95! Tack så mycket!!! :)


Svar; Haha ja det ser du väl att jag har gjort? Klart man förändras!? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Ahmed 94 eller 95? Och hur uttalas namnet?

2012-05-13 @ 19:32:11
Postat av: felicia - fotokobran

helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

2012-05-13 @ 21:44:11
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback