astronomia

heeeeeej mina fina, sitter här och lyssnar på astronomia med tony igy som för övrigt är GRYM. (lyssna nedan!)
skolan var chill och vi hade bara tre lektioner mellan halv 9 och 12. efter skolan somnade jag på soffan en timme och nu har jag packat lite inför falkenberg imorgon, taggad till tusen & ska bli så kul att tävla :D !!
är med på i princip ALLA varv denna gången så nu har jag all rätt till att vara nervös.. ehe.

min kväll ser iaf ut att spenderas med fina filippa & carro! vi ska på fest men jag ska varken dricka eller stanna länge då jag verkligen inte vill förstöra något imorgon. har även träning (genrep) mellan 5-7.
ser ut att bli en superbra fredag, hoppas ni också får det! PUSS

(nej det är ingen ny låt, typ två år gammal men vem fan bryr sig när den är så bra?)

Kommentarer
Postat av: johanna:D

kommer gå gryymt! hoppas höft/sidan blir bättre!

2012-05-04 @ 20:15:04
URL: http://joas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback