LÖRDAG

hallå godingar!
kom nyss in från en promenix med zack, inget bra väder men skönt ändå.
ska snart ut och övningsköra med pappa oxå, han ska bara äääta sen drar vi ut! haha det är kul så länge jag inte får kärringstopp. men jag är faktiskt rätt duktig för att säga det själv (a)

håller dessutom på att kolla runt lite på nattstad, funderar på att blogga där under en vecka eller något för att se hur det är. vad tycker ni? kommer alltså inte byta helt och hållet (om det inte fungerar bättre vill säga).
men nu måste jag fixa mig lite! ikväll blir det förmodligen fiesta oxå! wiieeee. :D
pussss
taggad tjej!

Kommentarer
Postat av: anonym

snälla fanny byt inte till nattstad, alla fjortisar bloggar där...

2012-03-17 @ 15:33:37
Postat av: Maja

Älskar din blogg!

Vart har du köpt se halsbandet? Sjukt snyggt!

2012-03-18 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback