frågor - svar

Svar; Hejhej! 
Ja jag hade ju det (tyvärr). Jag blekte hos frisör så fort jag kunde, men var tvungen att vänta ett tag med att göra det eftersom jag precis färgat det brunt (eller ja, det var ju lila haha..), för annars skulle håret skadats alldeles för mycket. Nej mitt hår fick inte det iaf, jag fick blonda slingor i alla möjliga färger. Men använd lite silverschampoo om det skulle råka blir gula/orangea slingor. Jag gjorde även egna slingor hemma ett bra tag efter jag varit hos frisören, och det var då jag blev helt blond igen. :)
Hoppas det duger och inte blev ett allt för komplicerat svar haha, tack så jättemycket & kram!

Svar; eeeeeeeeh (springer och kollar) - uk:5 & eur: 37,5 haha.. stämmer det tro? :D
jag får mitt barnbidrag, eller ja, inte riktigt hela men nästan! & så har jag självt valt att ha det. 
ingenting men måste du ha ett svar så typ.. näsan? haha.
puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Klaraaaaaaaaaaaaaaaaaa

sötaste näsan !! <33333333333333333333333333

2012-03-12 @ 19:53:59
Postat av: Emelie

Vad jobbar dina föräldrar med? :)



& skulle du vilja jobba det som de jobbar med? Om inte vad annars?

2012-03-12 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback