fanny tipsar!

family-cinnamon
det här inlägget skulle ju egentligen dykt upp igår men något blev tydligen fel på vägen..?
iaf tänkte jag bara tipsa er om kanel!
är ni som mig och alltid är sugna på något sött när ni kommer hem från skolan, träningen eller oavsett när så är ett mycket bättre alternativ att äta äpple/päron/flingor med kanel på. 
kanel har nämligen förmågan att sänka ditt sockersug.
jag har "ätit" kanel i över två veckor nu och helt ärligt så har det hjälpt, jag är inte alls lika sugen på något sött eller liknande.
så ja, har ni det problemet så ge det ett försök :D ?
pussss

Kommentarer
Postat av: evelina karhu

alltså fanny TACK... kanel var ju fan underskattat från min sida! danke schön!

2012-03-15 @ 22:04:50
URL: http://cheveyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback