before i die

hej på er!
sitter och försöker leta upp filmen till den boken ni ser ovanför, det är inte så att någon av er möjligen har läst/sett den? läser den i engelskan men skulle gärna vilja se den på film oxå! kommentera mer än gärna om du har lite tips.

huur om helst så tror jag att jag börjar bli sjuk. och ja, det suger.
har dock fått gjort hur mycket som helst efter skolan idag vilket känns jättebra, sökt tre olika sommarjobb & gjort klart två skolarbeten. har dock två kvar + ett matteprov nästa vecka som jag verkligen behöver plugga till.. blir att fixa det imorgon innan träningen om jag hinner.
nu ska jag kolla BB & sen sova. pusss

Kommentarer
Postat av: -

jag har läst boken och den är grym! Den kan verka lite tråkig i början men när man väl kommer in i den vill man nästan inte sluta läsa! Sen så tycker ju alla olika men jag rekommenderar att ge den en chans! :)

2012-03-27 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback