frågor - svar

Svar: Alltså jag brukar inte göra något speciellt.. brukar ha det som det är förutom ibland då jag bara plattar luggen och håret framme vid ansiktet eller vad man ska säga? haha :)
använder alltid moroccanoil (bildeeeen) i håret sim är en olja som går in i håret och stärker det så det inte går av. Den gör  även frissigt hår lent och glansigt. Tanken är att man ska använda oljan i håret nästan varje dag för bästa resultat och den funkar verkligen. Bästa produkten jag användt till mitt hår iaf! REKOMMENDERAS STARKT.


Svar: Hejhej! 
Eh jag använder mest moroccanoil som jag skrev ovanför! Bara att dra igenom håret så är det klart :)
Tack så jättemycket! Kraam

Kommentarer
Postat av: nfis

Kan inte oljan göra så att håret ser fett ut ?

Bra blogg kram ! :)

2012-06-12 @ 10:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback