finns ingen som dig, min line



skulle förmodligen kunna sitta här och skriva i flera timmar om jag någon gång skulle bli tvingad att beskriva hur mycket den här tjejen betyder för mig. föreställ er en sådan där bästa vän som alla drömmer om - det har jag. och det är hon ni ser på bilden.

line? du är en helt fantastisk, underbar och oslagbar vän för mig. alla gånger du ställt upp för mig när det verkligen varit nära total depression, kommer jag nog aldrig någonsin kunna tacka dig tillräckligt för. dina ord, dina tankar och dina kramar är något av det finaste en människa kan få ta del av. jag vill att du ska veta att jag blir helt jävla överlycklig bara genom tanken att du går på samma jord som mig, låter helt knäppt men bara att vara medveten om att du alltid finns där gör att jag känner mig trygg på något märkligt sätt. det finns ingen som förstår mig så bra som du och anledningen till det är antagligen för att vi båda alldeles för ofta lyckas hamna i lika jobbiga situationer. så mycket som jag lärt mig från dig kommer jag nog aldrig göra från en annan vän. tack för att du finns i mitt liv.

jag älskar dig, av hela mitt hjärta. och det är något jag alltid kommer göra. min allra bästa vän!


Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

kolla in mitt senaste inlägg från igår med vår lilla nya valp! kommentera gärna vad du tycker! :)

2012-06-18 @ 12:38:41
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback