all around the world

hej på er!
gårkvällen spenderades hos lund en stund och sen fick jag sällskap hem av niklas&martin som även sov här. vi somnade till project X och i morse gick vi upp hyfsat tidigt för att dra iväg till gymmet! var där ungefär en och en halvtimme, jätteskönt att få träna trots att jag har träningsvärk som f*n i benen sen igår.. men gillar träningsvärk så ska ej klaga! 
 
nu håller jag på att fixa mig för att snart åka iväg mot gbg med familjen. först ska vi gå på en fin restaurang och sen vidare till ullevi där vi ska kolla på madonna. gillar inte madonna överhuvudtaget men familjen ville ha med mig så jag ställer upp! har inget annat för mig heller så :) hörs ikväll, pöss
 
jag & fina vännen sara för några kvällar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback