träning - check!

- Locktången kostade 299 kr!
- Det blir bild nummer tre som jag kommer ha i headern, tack för att ni var med och tyckte till!

hej på er!
kom nyss innanför dörren från en sjuuukt jobbig träning. men tack vare stark motiviation och peppning av varandra så klarade vi det - grymt bra kört idag brudar!
fick till både min helskruv riktigt bra och dubbelvolten så jag är mucho nöjd.

och nu är jag riktigt taggad på att börja skolan imorgon igen!!! ...eller? nej fysatan.. börjar halv nio med spanska. bara det säger ju en hel del. orkar verkligen inte :( vill ha en veckas lov till tack!

nu blir det dusch sen en välförtjänt kebab-sallad framför en film med familjen. bra avslut på lovet. puss&kram! /F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt hot! Fina ben o sexig röv!

2012-01-09 @ 16:44:24
Postat av: Erik Bergenfeldt

Du är så sjukt snygg tjejen!!

2012-01-09 @ 22:10:45
Postat av: Julia

vad har du för kamera ? :)

2012-01-10 @ 19:28:29
URL: http://justatime.blogg.se/
Postat av: linnea

fyfasiken vad söt!

2012-01-12 @ 17:12:27
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback