grattis min allra bästa vän.

den 25 januari, som var igår jag vet, fyllde min hanna hela 17 år och eftersom jag inte ens hade uppe datorn igår blev det aldrig ett inlägg om hur mycket jag verkligen tycker om henne, därför kommer ni få läsa detta nu!

hanna, hannisen, hanniibannii - mitt hjärta. utan dig skulle jag inte vara någonting. alla gånger du stöttat mig, hjälpt mig och funnits där för mig, finns nog ingen människa som ställt upp så mycket för en person som du gjort för mig. till och med genom sms kan du märka om jag är på bra eller dåligt humör. nästan lite läskigt ibland, för man kan tro att du känner mig bättre än vad jag själv gör. och trots att jag var så fruktansvärt ledsen när du flyttade från vänersborg & mig till nässjö så har det ändå fungerat så himla bra. alla telefonsamtal och speciellt träffar när du är hemma tar igen veckorna då du inte är här. glad över att det blivit så att du ofta åker hem. sen ska du veta att jag är så himla stolt över dig för all tid och kraft du lägger ner på bandyn och för att du blivit så bra på det. dom gångerna jag sett dig spela (som är alldeles för få dock) har du varit grym på planen. du är också som en förebild för många då du verkligen följer dina drömmar och alltid struntar i vad alla andra tycker. du kör ditt eget race och det slutar oftast alltid så jäkla bra. en finare vän får man leta efter länge, jag säger det ofta men kanske inte tillräckligt ofta - jag älskar dig. så otroligt mycket. och jag hoppas att vi fortfarande är lika "tighta" om 5 år. världens bästa. då - nu & föralltid. 








Kommentarer
Postat av: Josefine

Tänkte bara önska dig en trevlig helg! Väldigt fin blogg har du också :)! kram

2012-01-27 @ 18:14:36
URL: http://jlinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback