Jaarråå!!

Skönaste träningen på länge. Lär ha träningsvärk imorgon! Puuuuh.

Sitter just nu och kollar på film med mamma och pappa. Filmen är Juno! Haha, någon som sett den? Jag har sett den minst 3 gånger i skolan så det här är nog fjärde eller femte gången. Men än har jag inte tröttnat. Ingen aning om varför för så bra är den inte men något med den gör så att man fastnar ;)
Ska lägga mig tidigt ikväll, eftersom jag var uppe tidigt i morse när jag skulle till vårdcentralen. Hade lite tankar på att sammanfatta 2011 i ett inlägg också.. Vad tror ni om det? :D
Pusss&kram! (bilden: jag& mina goa pojkar Alex och Adam!)


Kommentarer
Postat av: rebecca

2011sammanfattning - jatack! :D

2012-01-04 @ 07:08:25
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa till sammanfattning!

2012-01-05 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback