go kväll med brudarna!

haft en underbar kväll med mina finafinafina tjejer malin line sarah & emelie. saknat "oss" så det var verkligen roligt att få träffa dom igen. vi alla har ju börjat på helt olika linjer så det blir inte direkt så att man träffas speciellt ofta, så man får verkligen ta vara på de kvällar som det verkligen blir av att vi gör något.

nu ska jag sova för att gå upp tidigt imorgon igen, fast denna gången ska jag till vårdcentralen. puss&godnatt på er!

jag&världens finaste mamma som jag älskar över något annat. bästamammsen.

Kommentarer
Postat av: .

MILF!!!!!!!!

2012-01-03 @ 00:29:31
Postat av: Piercing.nu

Hej Fanny.

Du är med i vår tävling om årets bloggare!

Vinsten är 250kr i presentkort hos oss.

Anledningen till att du är korad vinnare är att det kommit många besökare till oss ifrån en länk på din sida.

Skicka mig din e-mail adress så jag kan få tag på dig om/när du vinner.

Gott nytt år och fortsätt blogga du har en jättefin blogg tycker vi på Piercing.nu

Kram

2012-01-03 @ 11:04:04
URL: http://www.piercing.nu
Postat av: rebecca

såg videon Line la upp, haha så jävla söt är du! :D

2012-01-03 @ 12:42:40
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Anton

Åå vad du är snygg ! <3

Fler bilder på dig och videor :D

2012-01-03 @ 15:45:53
Postat av: anna

så extremt fina är du, verkligen lik din mamma!

och så klockren blogg har du,

du har verkligen allt en tjej ska ha, uteseéndet, leéndet, stilen!

keep going sötnos, du är stark! <3

2012-01-03 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback