bowling, mat&goda vänner

fortfarande inte fått till det där med meny-skiten.. baaajs.. men verkade som att line visst så får fråga henne mer om det!

min eftermiddag/kväll har iaf varit superbra. tränade i en timme och sen drog jag med mina goa kompisar till trollhättan! vi spelade bowling på buddys & åt pizza på en restaurang där i närheten. sen tog vi även bussen vidare till donken där vi köpte glaaaasss! har världens bästa kompisar verkligen. massa kärlek till er!

nu sitter jag och skypar med min kompis daniel, men ska nog ta och sova alldeles strax. så vi hörs imorgon!
haha naw vilken gammal bild... bilder från idag får ni imorgon för nu blir det sängen! puss

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej, vad heter din syster blogg?

2012-01-05 @ 16:07:45
Postat av: -

vem daniel? :) kram

2012-01-05 @ 16:14:49
Postat av: saandra FOTOBLOGG

jag skulle vilja att du kunde kolla på min gerbilblogg, finns länk på min blogg!

2012-01-08 @ 16:01:41
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback