BLOGGTIPS

jag brukar inte tipsa såhär i inlägg om specifika bloggar, men rebeccas är något utöver de vanliga så jag bara måste.
den här bruden är omöjlig att inte tycka om. hon bjuder alltid på sig själv, är en extremt go tjej som har en galen personlighet. dessutom är hon redigt duktig på gymnastik. hon fyllde ganska nyss 18 oxå och det vet vi ju alla att det innebär en hel del festande, körkort och mycket mer. värt att kolla in tycker jag!
direktlänk till hennes blogg har ni HÄR & här ---> http://rebeccablomster.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: rebecca

shit vilken chock jag fick!! din lilla toka, vad gullig du äär!! va glad jag blir! du är väl helt underbar eller, vilka fina ord! hihi :) tycker om dig oxå gumman! kram på dig!! <3

2012-01-09 @ 21:44:21
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Jennifer

heej, älskar din blogg! men jag har en fråga.. jag gillar verkligen en kille och så, och en dag elr han har skrivit så många gånger att han gillar mig och massa sånt, och sen lite annat som jag inte vill skriva här, men sen så skiter han i mig fullständigt dagen efter han har skrivit sånt. och hör inte av sig nått! borde jag strunta i han elr ska jag fråga vafan han håller på med?:/

förlåt för den långa kommentaren...

2012-01-10 @ 00:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback