studiedag och jag är sjuk, nicenice


fortfarande sjuk, vilket kanske syns? (bilden är tagen för 5 min sen) no makeup, bara lypsyyyyl. dessutom är den oredigerad. (kom igen, bara lite mer ointressant fakta fanny?)
ahja. är galet uttråkad som ni kanske märkt. mår lite bättre än igår dock så funderar på att åka ner till stan en sväng och inhandla lite välbehövliga saker, men det snöar ute och jag vill inte åka buss. frågan är om man vågar cykla.. över bron och grejer, njae. tveksamt. annars ska jag nog gå till statoil, köpa godis och mysa med min gosiga vovve framför en film. åh den idén lät riktigt bra.. haha usch vad jag babblar! tjiiing

Kommentarer
Postat av: manda

hej!

snälla kan inte du skriva i blogg ett litet inlägg om bara vart du köpte ditt fina F halsband?

skulle bli skit glad för letar sönder efter ett sånt :S

kramissss

2012-02-02 @ 19:50:27
Postat av: Deli

Jävlar va fin du va utan smink också, Krya på dig också kram :)

2012-02-03 @ 06:05:38
URL: http://mindfuckers.devote.se
Postat av: Clara

DU är så fin!

2012-02-06 @ 18:38:17
URL: http://clararingqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback