inte riiiktigt klart än

bra att ni skriver vad ni tycker, dock är inte allt helt klart än men näästan så. ska be Arifa fixa lite med rubrikerna, bilder & texten i sidmenyn bland annat. jag själv är iaf jättenöjd & tycker det blev skitbra! nu är det bara upp till mig oxå att bli bättre på att uppdatera, men det ska väl inte vara så svårt (eller..?).
kom nyss hem från gymnastik-träningen iaf, gick helt okej för att inte ha tränat på en vecka. nu ska jag äta något och krypa ner i sängen eftersom det är skola imorgon igen.. vart tog detta lovet vägen!? flög ju bara förbi :( när är nästa...? hehe.
vi hörs imorgon igen snyggingar, puss&godnatt!
skulle köpt dessa skor dirr om det inte var så att dom kostade en förmögenhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker den förra var finare, denna ser så lätt ut om du förstår?

den andra var mer proffsig gjord :)

säger inte att denna är ful,nejnej.

2012-02-26 @ 22:31:26
Postat av: Isabella 20år

Hej, vill bara slinka in med att din heder är väldigt fin! Men ville bara meddela att ditt hjärta till bloglovin, att när man trycker på den så har det uppsåt något fel där, bara så du vet och kan fixa till det kram! :D

Postat av: Johanna aka piff

Älskar dina byxor du har på dig i "profilbilden" vart har du köpt dom? :)

Jätte tacksam för svar!!

2012-02-26 @ 23:44:01
URL: http://photosbymeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback