frågor - svar

Svar; Jag har en iPhone 4 och jag kan inte bli mer nöjd med den än vad jag redan är! grym mobil

Svar; Den är köpt på Gina Tricot för hum, 99 eller 149 kr tror jag? :)


Svar; Haha jo! jag ska =D

Svar; Som svaret ovanför, jag ska, när jag får låna systers daotr ;) tack!!

Svar; hej, åh ja fyfan. värsta som hänt mig. jag vill inte och tänker inte skriva hur det var här i bloggen igen. förstår om du vill vara anonym men det bästa skulle nog vara om du tog kontakt med mig via facebook eller om du på något sätt kan få tag på mitt nummer eller liknande. kämpa på, fixar jag det så gör du med det. kram!!

Kommentarer
Postat av: manda

hej!

du jag undrar vart du köpt ditt F halsband? det är as fint!

skull vara glad om du la upp svaret i bloggen för har nämligen ingen egen blogg ;)

2012-02-01 @ 16:54:32
Postat av: Anonym

Vart kan man hitta nakenbilderna? :P

2012-02-01 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback