varför ska kärlek vara så komplicerat?


Kommentarer
Postat av: Felicia

varifrån är linnet? :) skittsnyggt!

2012-04-10 @ 10:10:23
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: moa

Hej Fanny! Jag måste bara säga att din blogg är sjukt go, så grymt när du lägger ut mycket bilder och skriver exakt vad du tycker i just dina ord! Fortsätt så! Jag har bara en fråga till dig, och de är såhär, jag undrar vad dina föräldrar säger när du är på fest osv, jag vet att liksom du är sjutton ett år från att dricka, och jag vet att liksom dom som är i din ålder gör de, men bara en vanlig fråga likosm, så vad säger dom när du är ute och festar och drcker osv! Ha en fortsatt trevlig dag, kram!

2012-04-10 @ 22:05:18
Postat av: Anonym

kärlek är inte komplicerat, människor är :)

2012-04-12 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback