från toppen till botten på två sekunder

träningen var helt okej, men just nu ligger mitt humör verkligen på botten. vet inte vad som hände (eller jo, jag vet exakt egentligen) men det gick så fort från att vara högst på toppen till den där jobbiga botten.. usch. hatar när man inser att man litar på fel personer och hur lätt andra faktiskt kan prioritera bort en för att ersätta med en bättre. hänger ni med vad jag menar? kanske är för otydlig men orkar inte sudda ut och ändra nu, är för trött..

ska iaf få i mig något att äta och sen plugga lite inför provet imorgon som för övrigt kommer gå åt skogen. känns det som nu.. ahja, borde inte blogga när jag är såhär deppig. hög statistik idag förresten, det ger jag verkligen tummen upp för! ni är grymma. nattinattii


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hjärtat! <3

2012-04-27 @ 04:54:52
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Anonym

färgat håret? :D

2012-04-27 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback