fanny tipsar

1. Balsam från dove. Bästa balsamet jag provat faktiskt & inte alls dyrt! Finns att köpa på ica vet jag men säkert fler ställen.
2. Garnier Fructis inpackning - Huuur bra som helst. Tro mig jag har provat ofattbart många inpackningar till mitt knepiga hår och denna är den enda som verkligen fungerat bra. Värt att prova tycker jag! Finns också att köpa på ica men säkerligen många andra ställen oxå!
3. Moroccanoil. En slags olja som man har i håret, grymt bra verkligen. Det gör så att håret inte blir lika frissigt samtidigt som det gör att det blir silkeslent + att det är som ett slags balsam för håret, fast man har i det när det är torrt. Fick den av mamma så har ingen aning om vart den finns att köpa, men kanske hos frisörer? Väldigt liten flaska men det behövs endast ca två droppar varje gång! (rekommenderat att ha i det 2-4 gånger i veckan för att det ska ge resultat, mitt hår har för övrigt blivit betydligt bättre sen jag började använda moroccanoil).
4. Bodylotion/handkräm, ville bara säga att den luktar ljuuuuuuuuuvligt.

Kommentarer
Postat av: -

Hej, super bra tips!

Men det jag tänkte fråga var om några av dina vänner bloggar?

tack :)

2012-04-21 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback