draktränaren

fick alldeles nyss ett sms av min fina gymnastik-kompis josefin som bad mig uppdatera, så tillgängar detta inlägg åt henne!

har haft en riktigt bra kväll iaf, har kollat på en film bland annat som hette draktränaren, riktigt bra! ni borde se den faktiskt, tecknad dessutom hehe. nu ska jag kolla ett avsnitt av big brother sen sova för att vara pigg inför uppsatsskrivningen i svenska nationella imorgon. slutar även hlav 12, hur gött!?
hörs imorgon, då lär det bli lite mer intressanta inlägg än vad det varit idag.. pusssss godingar


Kommentarer
Postat av: Josefin

Taaack fänny! ;) bättre uppdatering så att jag har nått att roa mig med när jag har tråkigt! Hehe ;D love u

2012-04-25 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback