8 h i skolan & 3 h i hallarna

haha oj vad olika åsikter ni hade om skorna, roligt att ni lämnar en kommentar. har dock fortfarande inte bestämt mig, jättesvårt ju och vill inte välja fel när dom trots allt är så dyra.. jaja ett par kommer iaf införskaffas innan sommaren kan jag lova!!! 

seg uppdatering idag, men här har ni anledningarna: 1. min skoldag var 8 h lång. 2. jag har tränat i 3 h.
gjorde bland annat nationella som sagt och jag tror & hoppas det gick bra. träningen var gryyyym också!! så taggad inför tävlingen i Lund i helgen, ska bli fruktansvärt kul att komma iväg med både några av tjejerna och killarna :D

men nu blir det sängen för min del, vi hörs imorgon! pusss

drömhåret..

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, nu har jag och daniela gjort en blogg tillsammans! kika in <3

2012-04-25 @ 14:46:08
URL: http://hannadaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback