tack till alla ni som stöttar mig. ni är guld värda. ♥

till att börja med - ni är ju för underbara mina fina läsare!! blir så himla glad när jag ser alla era fina kommentarer och när ni skirver att ni tror på mig. uppskattas till tusen verkligen. ett stort tack till alla er andra som skrivit till mig också. tack vare er kämpar jag för att ta mig igenom detta.

tog mig trots allt som hänt till skolan idag och måste säga tack till filippa och adam som fick mig att klara av alla blickar och snack bakom ryggen. är glad över att jag själv tog mig till skolan och det var nog bra gjort också.
hoppas bara det går bra nu och att det aldrig någonsin händer något liknande igen. för det skulle jag aldrig klara.
efter skolan blev det plugg och film.

nu blir det idol. puss!



Kommentarer
Postat av: lisa

förlåt vill inte vara dum eller något, men vad är det som har hänt ? :(

2011-09-26 @ 20:56:29
Postat av: evelina

hoppas du har det bra! tycker att du är riktigt stark som går till skolan ändå och ignorerar alla blickar osv. som du sa! skulle jag aldrig klara, kram!

2011-09-26 @ 21:01:17
Postat av: Anonym

du är så jävla stark Fanny !

de ska du ha jävligt klart för dig !

så jävla starkt av dig att gå vidare,fattar att du inte gått vidare och att du fortfarande mår dåligt över det,jagvet hur det känns för det hände samma sak med mig,folk skriver i loggen på fb och vill stöta och själv vill man bara försvinna,jag vågade inte gå till skolan på ett bra tag,vågade knappt gå utanför dörren.Jag vet hur jävla jobbigt det är,men det lättaste sättet är att bara försöka gå vidare,man kan aldrig låssas att allting är som vanligt,men du är helt otrolig ja lovar du är min förebild så keep it up !

lägg inte ner med bloggandet,facebook eller något annat,då är det idioterna som vinner !

dom har redan lyckats trycka ner dig men visa att du är så mycket starkare än dom och att du kan ställa dig på egna ben igen,det kommer ta ett tag,de kommer va jobbigt och kämpit men jagvet,att du kan nå till toppen visa att dom inte ska kunna trycka ner dig,ingen ska någonsinn såra någon,helt sjukt att dom fittorna kan med att hålla på så,dom är fan inte värda att låta dig sjunka !

2011-09-26 @ 21:01:45
Postat av: Sara

Vad är det som har hänt ? ;o

älskar din blogg !

den är nog värdens bästa.. <3

2011-09-26 @ 21:02:02
Postat av: sofia [foto & vardag]

jag vet inte vad som har hänt, men jag hoppas att det löser sig!

du är så fin :)

2011-09-26 @ 21:19:53
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Nora

vad är det som har hänt egentligen ? :(

blir ledsen av att du känner dig nere..

hoppas allt löser sig !

söt är du på dina underbara bilder!

puss och kram Nora

2011-09-26 @ 21:35:33
Postat av: Anonym

du e grymt fin!,& jag älskar din blogg :)

2011-09-26 @ 21:46:53
Postat av: majaa

<3

2011-09-26 @ 22:02:05
URL: http://mmajaas.webblogg.se/
Postat av: ...

Vad är det som hänt?? Värkar vara allvarligt! Men du är stat och kommer klara av detta. Din blogg är bäääst!! Lägg inte av pga detta! Lova det!!!

2011-09-26 @ 22:02:13
Postat av: josefine

Du är stark fanny som tar dej igenom detta!

De som gör så här mot dej är osäkra personer som är avundsjuka på dej och vill få uppmärksamhet. men tvärtom dom sjunker i andras ögon!

kram.

2011-09-26 @ 22:04:49
URL: http://jossoanna.devote.se
Postat av: lova

du är så jävla stark som går igenom det..! <3

2011-09-26 @ 22:09:41
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: maddde!

du har massa fina folk runt om hela stan som stöttar dig, även som inte känner dig så väl. och som många andra säger, du är stark! låt ingenting påverka dig :)

2011-09-26 @ 22:10:02
URL: http://madddeliito.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt egentligen?

du har världens bästa blogg och du verkar klara allt!

kämpa på!!!

kram <3

2011-09-26 @ 22:11:20
Postat av: Oskar

Riktigt jävla ruttet gjort utav den personen som gjort det, men du är stark och kommer med all säkerhet ta dig genom det hela, vi kanske inte känner varandra sådär jätteväl men du kommer klara det och jag finns för dig! Var stark! :)

2011-09-26 @ 22:30:29
Postat av: Gustav

Du känner inte mig och vet säkert inte ens vem jag är men är tvungen att kommentera för att visa att jag bryr mig. Jag har sett bilderna och jag fattar hur jobbigt du har det! Du är en av dom starkaste jag någonsin hört talas om! Fortsätt så så blir du till 100% en underbar kvinna i framtiden!

2011-09-26 @ 22:35:53
Postat av: Ahmed

Hei, jeg liker utrolig godt om dine sykt fine bilder av deg ;) spesielt dine lettkledde bilder.



Med venligst hilsen Ahmed.

2011-09-26 @ 22:45:23
Postat av: thn

fanny, jag känner inte dig men jag vet vad som har hänt och det är så jävla starkt av dig att klara dig igenom detta! vissa människor mår bara inte bra asså! dom borde in på psyk eller nåt.

du verkar vara världens goaste tjej och önskar att jag faktiskt kände dig! men iaf så hoppas ja att allt löser sig! du har mitt stöd fanny de ska du veta! <3

älskar din blogg

2011-09-26 @ 22:52:53
Postat av: sandraforsell <3

Du är så jävla stark Fanny! <3

Jag skulle själv aldrig orkat med det som har hänt, det finns idioter till allt, tyvärr <3

men fyfan, det är sjukt starkt av dig att gå till skolan & du har underbara vänner som alltid finns för dig <3

själv skulle jag legat under sängen & inte ens vågat gå utanför dörren, <3

att ignorera blickar & snack är inte enkelt men tänk på att det finns säkert personer som aldrig skulle orkat med din situation dom som skulle ta livet av sig med en gång, du är stark sötnos <3

Jag har många kompisar som snackar om bilderna, tyvärr (och det är säkert inget du vill höra) men jag ger direkt ett svar på tal; tror ni det är dethär som Fanny vill ska hända med bilderna? -nej, hur fan skulle ni reagerat om ni var i samma situation? Det är då dom börjar tänka efter...

Hur fan kan man göra så mot dig? Du har ju inte gjort något mot honom?

Jävla idiot! ;o

Bara så du vet så finns jag alltid fast vi inte känner varandra, men jag bor där du bor, jag skickade ett sms till dig & du svarade så du vet nog vem jag är <3

Kramar på dig, <3

2011-09-26 @ 23:51:43
URL: http://sandraforsell.blogg.se/
Postat av: Louise

va händer Fanny?

2011-09-27 @ 08:57:40
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: julia

så otroligt att se att du är så stark och till och med går till skolan, vilket jag inte gjorde på flera veckor efter det hänt samma sak med mig. sa ju att du va stark! skit i allt och alla som snackar skit och kollar på dig, dom verkar inte ha något bättre för sig, så låt dom och låtsas som ingenting, så kommer detta gå jättebra. kram!

2011-09-27 @ 10:44:45
Postat av: sasse

inte vad jag vet vad det är som har hänt..

men du klarar detta Fanny, känner dig knappast, umgås bara lite grann med din syster, då å då.. men hoppas du klarar detta, du är stark.. dom idioterna ska inte vinna det här, du är den tjejen som kan gå igenom allt detta och ändå vet vi alla hur jävla jobbig det är.. du har dina fina nära vänner som hjälper dig och andra folk som stöter vilket som dom du inte känner och dom du känner, vi gillar dig Fanny, du klarar detta, och allt kommer att lösa sig tills slut, vilket som det kommer ta ett jävla evighet, men som sagt du är en stark tjej som kommer att klara gå igenom allt skit! <3

2011-09-27 @ 13:42:50
URL: http://sasseputri.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tycker så synd om dig!

du ska väll anmäla personen? för det tycker jag verkligen att du ska göra! sådana personer måste få reda på att man inte gör så och den personen som gjorde så mot dig fattar nog inte vad den ställt till med, att din familj och hela ditt liv och framtid påverkas, jag vet vem personen är..om du inte vet vem han är så kommer du få reda på det för eller senare

2011-09-27 @ 16:00:33
Postat av: sofie

Vet att alla redan har frågat, men vad har hänt? :o hoppas det löser sig iallafall! kram

2011-09-27 @ 18:00:07
URL: http://sooe.blogg.se/
Postat av: Cicilia

Hey fanny !

Värkar som om du är sjuuukt populär !

Hur får du alla vänner?

Hur tror du dina vänner ser på dej?;)

Kraaam stoort fan av din blogg, sjukt nice <3 (:

2011-09-27 @ 19:25:22
Postat av: Anonym

vad är det som har hänt fannygumman? :(

2011-09-27 @ 19:47:30
Postat av: Sara

nej men nu får du säga vad som har hänt :(

2011-09-27 @ 20:18:04
Postat av: -

vart äe tröjan ifrån? :) puuuuuss

2011-09-27 @ 22:01:20
Postat av: Anonym

Spit it out. Du kan inte säga A utan B! Vad har hänt?<3

2011-09-28 @ 23:04:31
Postat av: julia

<3

2011-09-29 @ 09:34:44
URL: http://juliawaashere.blogg.se/
Postat av: Thn

Om du la ut bilderna på din egna facebook, som ryktet säger så tycker jag att du borde förstått konsekvenserna av det hela.. jag försöker inte vara elak eller så men det är klart att bilderna kommer upp lite överallt då. Speciellt när du har så många vänner. Nakis på fb är inget smart. Men det vet du ju nu.. kämpa på!

2011-09-30 @ 17:58:32
Postat av: cornelia

Det finns människor till allt. Låt inte idioterna vinna över någon som dig!



Du är världens starkaste. Vid sådana här lägen måste du tro på dig själv, om du inte gör det så hjälper vi dig. För vi tror på dig!

2011-10-01 @ 03:03:27
URL: http://morgontupp.blogg.se/
Postat av: alexandra

du är så jävla vacker!

2011-10-01 @ 22:23:02
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/
Postat av: Linnea

omg var har du köpt tröjan fanny? :O as snygg på dej! snälla säg!

kram

2011-10-03 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback