plugg


bästa syster.

hej på er!
sitter vid köksbordet och pluggar för tillfället. skulle egentligen åkt med line och kollat på match, men det gick inte då läxorna alltid går före wäääh -.-
meeeen iaf, när jag är klar med det jag håller på med nu ska jag nog fixa lite på rummet, äta och sen blir det träning.
gårkvällen slutade faktiskt ganska bra ändå, axel var här en timme eller något, längesen jag träffa han så det var kul!
sen kom johannes&jesper och hämta upp mig så åkte vi en sväng till Anton, helt oplanerat egentligen, men älskar att åka runt i en bil med härligt folk och dunkande musik!

pussss

Kommentarer
Postat av: elizia

finaste systrarna!

2011-09-04 @ 12:39:19
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: amanda

riktigt snygga hörru!

2011-09-04 @ 13:17:13
URL: http://mannndas.blogg.se/
Postat av: lovisa

var är tröjan köpt? svara gärna såfort som möjligt!! gärna i ett inlägg :)

2011-09-04 @ 15:16:20
Postat av: Anonym

vad för kamera har du? :)

2011-09-07 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback