SRY

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING - MEN JAG HAR BRA ANLEDNINGAR.

hej på er. gissa vart jag är nu? ... jo, hemma.
vaknade i morse hos hanna då hon sa att hon inte mådde bra osv och att jag kunde låna hennes fritidskort för att åka hem, så då hade jag väl kanske inte några egentligen val så det var bara att sätta sig på tåget och åka hem igen.
gårkvällen var iaf väldigt mysig och vi kollade film med några killar som oxå bodde där.
hann inte ta en enda bild men jaja...

ikväll blir det anitingen att vara hemma eller dra ut.. vi får se vad jag är på för humör. har iaf köpt lite godis som jag ska äta nu samtidigt med lite skrillex i öronen. 

image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback