frågor - svar


Svar; Åh men taaack du! Jo jag vet det, sjukt slitet (ska klippa mig snart!!), ellerhur, asså, enda tipsen jag kan komma med såhär spontant är helt klart silkesdroppar, värmeskydd & inpackning varje gång du duschar. Jag har alltid i inpackning i håret, sover även med det ibland så tvättar jag ur det morgonen dagen efter :)


Svar; "USA" linnet kommer från någon butik i Båstad.. ingen aning om vad den heter :(


Svar; Visst är dom! Markus är duktig. Nejnej, jag betalade ingenting och nej inga vita väggar eller så! :)


Svar; Hej du! Yesbox det gör jag. Trivs jättebra med min klass och är helnöjd med den. Tjejer är främst Filippa och Linn, men även andra. Killar är många men Adam, Rasmus, Alexander, Martin, Peter, & Hampus främst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback