video-inlägg?

wihooo.. bestämde mig precis för att göra ett video-inlägg under veckan som kommer.. sen får vi se om det blir så eller inte men man kan ju alltid hoppas att jag vågar haha!

en fin tjej som läser bloggen frågade angående min rygg också. och ingen vet egentligen vad det är men troligtvis är den antingen snebelastad, eller så har jag en inflammation eller så är det så att jag ärvt mammas rygg-skada, vlket skulle innebära att jag måste sluta gymnastiken eller iaf träna mindre. det skulle vara hemskt för mig verkligen för gymnastik-hallen är som ett andra hem för mig och dit har jag åkt flera gånger i veckan de senaste 8 åren nästan. skulle inte klara mig utan gymnastiken och brudarna jag har där så vi hoppas på det bästa.
NU SKA JAG NANA. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände i birger i dag såg att alla elever fick gå ut,tror att det var brandalarm som gick men vad HÄÄÄNDDE????! svara snälla :), btw ass grymm blogg är som en drog för mej (mycket kärlek till dej) puss

2011-11-22 @ 16:47:55
Postat av: Din <3333

Jag hade aldrig vågat, men kör du!

See you later, amigaa <333333333

2011-11-22 @ 17:45:52
URL: http://linees.blogg.se/
Postat av: amanda

du är så himla fin fanny! :)

och grym blogg!

2011-11-23 @ 11:34:59
URL: http://amandalouiseeriksson.blogg.se/
Postat av: lifebypaula

har precis startat en outfit tävling i min blogg, var med och tävla sötnos ! :)

2011-11-23 @ 15:46:32
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
Postat av: camila

Hej! Har en snabb fråga, för en vecka sen ungefärsåg jag dig i korridoren i skolan och då hade en sååå snygg grön stickad tröja på dig! vart har du köpt den? och det vita längre linnet du hade under? :)

Kram, och stå på dig för du är bäst!

2011-11-23 @ 22:09:12
Postat av: My

vart köpte du tröjan ? och vad kostade den ? grymt snygg! <3

2011-11-29 @ 09:29:49
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback