mys innan första skoldagen för veckan

hej på er!

sitter i soffan med familjen och har precit ätit hösten/vinterns första jul-skink-macka med senap på, finns ju inte ord för hur gott det är tillsammans med en kopp te. mmhmhhhm.
håller även på att uppdatera min iPhone.. suger eftersom alla appar kommer försvinna och förmodligen mina bilder och videor eftersom säkerhetsgrejimojen fukka ur :( JAJA. bara att ladda ner allt igen.
men om jag inte har kvar era nummer så vet ni varför.

nu ska jag kolla lite till på tv sen gå och lägga mig. börjar halv 9 med spanska imorgon..kul.
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina silkesdroppar och hur mycket kostade det? :) mycket tacksam för svar!! din blogg är bäst!

2011-11-28 @ 12:37:14
Postat av: Anonym

Tjaaa snygging, undrar vart du köpt ditt skal? så sjukt snyggt ju! kraaaaam på dig:)

2011-11-28 @ 15:56:28
Postat av: anonym

Vart gör man en sådan uppdatering? Min mobil behöver också det..

2011-11-28 @ 17:03:06
Postat av: Anonym

vad önskar du dig i julklapp? vill gärna ha tips :D

2011-11-28 @ 17:21:37
Postat av: fribbe

fin blogg!

men vart dina nummer och sms kvar efter uppdateringen? vet inte riktigt om jag vågar/vill görat om allt det försvinner..

:)

2011-11-28 @ 18:59:53
URL: http://fribbess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback