Sadan, mår han bra som människa?


Det här var i Augusti när det läckte ut privata bilder på mig på facebook, då var han snäll och brydde sig osv. Frågade hur jag mådde att han fanns där, som ni ser på bilden ovanför.



Sen det här skrev han på sin blogg för några dagar sen om de privata bilderna som läckte ut, men denna gången vänder han sig mot mig och skriver massa skit istället i ett försök att såra mig och där med få en jä'la massa uppmärksamhet - vilket han tyvärr lyckas med.
Sen det här förstår nog alla att jag kan polisanmäla honom för eftersom han på ett sätt hotar mig när han skriver att han vill sätta ett skott i pannan på mig, och även min kompis Eddie. 

Varför jag tar upp det här är för att jag vill visa vilken patetisk f'tta han är och att han endast gör det för uppmärksamheten. Så jag ber er, som står på hans sida att lägga ner all skit om att säga att det han gör är "bra" på något sätt. För seriöst, tycker ni verkligen det? Ni som följt min blogg vet hur dåligt jag mått över dessa bilder och att det är fruktansvärt jobbigt. Även om jag inte vill låtas proviceras av hans skit så gör man ju det automatiskt på ett sätt. Tänk er in i min sitatuion för en stund.
Sen vill jag såklart tacka alla er som skriver att han är en b'gjäv'el för det är han ju :D houuuj.

Kommentarer
Postat av: Mark

Sadan är en liten hora och alla vet om det :)

2011-11-23 @ 11:21:07
Postat av: alice gillberg

fyfan vilken jävla patetisk kille!!

har han inget bättre för dig än att trycka ner andra personer. och trycka ner dig är ju bara omöjöligt för du är stark, du är en sjukt fin tjej och allt!

skit totalt i killen!

säg till honom att börja med att bygga upp sitt liv än att försöka bygga upp de med att trycka ner andra som han vet är bättre än han själv!

du är grym fanny, glöm inte det <3

2011-11-23 @ 11:25:53
URL: http://alicegillberg.blogg.se/
Postat av: S.Westerlind

Hahaha neje vad pinsam han är, usch vilken uppmärksamhets hora han är hur orka man lägga ut sin energi på andra människor såhär som han gör! Hahah jag säger bara patetiskt!



Du är bäst och otroligt stark Fanny darling, du vet att jag älskar dig!

2011-11-23 @ 11:37:22
Postat av: linnea

<3 starkt fanny!

2011-11-23 @ 12:38:56
URL: http://slightfeeather.blogg.se/
Postat av: anna ,

Stay strong girl, you can do it!

Förstår inte att det finns sånsa människor, läst din blogg länge, du verkar som en bra tjej, ta inte åt dig! :) <3

2011-11-23 @ 13:07:35
Postat av: markus

fyfan för små råttor!! Grabben verkar tro sig som fan.

2011-11-23 @ 14:05:16
Postat av: Line

Ingen idé att lägga kraft på en som använder sig av fel resurser för att bli " känd" som jag sa på fb, finns hem för sådana som honom!

<3333333333333333333

2011-11-23 @ 14:19:24
URL: http://linees.blogg.se/
Postat av: Sofia

Han är dum i huvudet den kille... Om han fortsätter med att trycka ner folk kommer han snart pricka fel tjej med fel kille å jag bara väntar på det så att någon kan sätta han på plats !!

Du ska vara stark å skita i den horan!

2011-11-23 @ 14:23:30
Postat av: Michaela

Asså fyfan va äckligt gjort utav han!

2011-11-23 @ 14:29:00
URL: http://bymichaelao.blogg.se/
Postat av: joel

Jävlar vilken fjolla han är... Skaffa ett liv sadan! starkt av dig fanny!

2011-11-23 @ 14:31:26
Postat av: Feli

Vad förväntar du dig av små fula inavlade blattar^^? När du är vuxen kommer du att skratta åt honom.

2011-11-23 @ 14:33:19
Postat av: linda

Fyfan vilket svin!

Du är fruktansvärt stark Fanny, fortsätt med det, har följt din blogg sjukt länge och du klarar allt!

Puss

2011-11-23 @ 14:50:09
URL: http://lindaaa.myshowroom.se
Postat av: sarah

hej!

jag vet att jag inte ska lägga mig i och så men, jag föjer din blogg varje dag verkligen!

och jag tycker bara att du ska ta och skita i han , för han värkar inte må så bra direkt?! ;o

vilken jävla idiot han är!

och du är väldigt fin , och ska inte bry dig ett piss Fanny!

kram! <3

2011-11-23 @ 15:36:43
URL: http://sarahjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: aleks

fan va mobbade

2011-11-23 @ 16:02:36
Postat av: gal1 asså!

asså kolla hur ni skriver eller! ni är ju lika delaktiga allihopa som bloggar och håller på! det kallar jag attention whore!

Inte bara till dig Fanny men detta är ju rent ut sagt patetiskt!

2011-11-23 @ 16:24:06
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska va med dom du älskar och skita i honom för när ngn gör sånt skit betyder de bara att han e avensjuk han skulle vilja ha ditt liv! Du e perfekt du är sjukt fin du e sjukt snäll till och med jag som inte känner dej så tycker jag sjukt mycket om dej! För när jag läser din blogg vill man bara lära känna de mer!!!:-D Jag hoppas du mår bättre snart o skit ungen ska lägga av snart. För alla har lagt upp ngn bild eller rökt eller ngt A.l..LA har provat på sånt vissa gillar de vissa gillar de inte... KRAM FANNY VA STARK!!!!<3

2011-11-23 @ 16:33:31
Postat av: sara

tycker riktigt synd om dej, men samtigigt, har du skickat bilderna till folk får du skylla dej själv

2011-11-23 @ 16:37:38
Postat av: Oskar

HATAR SÅNA KILLAR, LÄMNAR ALLTID TAXIPENGAR EFTER DOM LEGAT MED MIG. FINNS FAN INTE LÄNGRE KÄRLEK I DENNA VÄRLD.

2011-11-23 @ 17:53:45
Postat av: Anonym

HAN ÄR BÄST!!!!!!

2011-11-23 @ 19:34:02
Postat av: Linn Fredriksson

vilken jävla idiot, blir fan sur när jag läser det här!

inte för att jag vet speciellt mycket om det men vill att du ska veta att jag står på din sida Fanny.

2011-11-23 @ 20:47:47
Postat av: Anonym

vadå han är "BÄST" OK JO KSK ATT HAN ÄR BÄST PÅ ATT SÄNKA FOLK NER MEN ANNARS NEJ FUCK OF HAN KAN KNULLA EN HÄST FÖR EN SÅN JÄVLA HORBÖG HAN SKA INTE SKRIVA SÅNT HÄR ELR LIKNANDE FATTA DE!!!! IDIOT! .........FANNY ÄR EN SÅN JÄVLA SNYGGING HAN SKA FAN INTE FÅ DIN SJÄLFETROENDE NERE FÖR DEN SKA FAN VARA PÅ TOP 10! DEN SKA VAR PÅ TOPPEN OCH INTE BOTTEN! FÖRHELVETET! SKITA HAN OCH ANDRA IDIOTER !!!!! OCH OM MAN HAR CA 5000 VÄNNER ..SÅ ÄR DET FAN INGEN JÄVLA SKRYT FATTA DE HON KSK HAR MERA VÄNNER EN DEJ SÅ THAT IS!!!!

2011-11-23 @ 20:55:48
Postat av: Anonym

vad heter hans blogg ?

2011-11-23 @ 21:37:35
Postat av: victoria

du vet vad jag tycker fanny, han är störd, jävla smuts

2011-11-23 @ 22:53:15
Postat av: Patricia

Stay strong fanny! ifall han först är snäll och skriver, sedan snackar skit om dig visar det ju bara hur jävla falsk han är? Han är en sån person som inte kan stå för det han tycker.. anpassar sig efter andra, säger en sak till dig och en annan till sin blogg.... och självklart gör han det ju bara för att provocera o.s.v... Det visar ju bara att du är högre upp än honom och hoppas du inser det ! <3

2011-11-23 @ 23:13:24
URL: http://patriciatherese.devote.se
Postat av: amila

Han är omogen , söker uppmärksamhet via bloggen och facebook! Men i själva verket är en råtta. Idiot är han! Och du är verkligen ingen fjortis. Du är stark fanny!

2011-11-23 @ 23:51:34
Postat av: Anonym

Vad är det för bilder du har skickat ut? Kanske skulle tänkt på det innan du gjorde det.

Även om jag helt o hållet förstår hur ledsen du är över att det blivit såhär och hur dåligt du mår över att bli trakasserad. Du är mycket bättre än honom, den som kommer härifrån rakryggad är den som vinner och har jag sett dig rätt så är jag säker på att det är du som kommer klara det här bäst! Lyft på huvudet och sträck på ryggen, du är fin och låt ingen annan förstöra dig, även om det är svårt! Kram!

2011-11-24 @ 10:40:16
Postat av: ida

stå på dig fanny!

2011-11-24 @ 10:49:33
URL: http://idaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag älskar din blogg mitt i allt detta! det löser sig alltid! massa kramar! :)

2011-11-24 @ 19:41:53
Postat av: Louise

va heter hans blogg, jag kan ta hand om honom för dig, han bara dum i huvud som inte förstå att det gjorde de dig ont att någon gjorde som dem gjorde mot dig.

Var stark Fanny,på din sidan! <3

2011-11-24 @ 21:22:05
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA

2011-11-24 @ 22:05:39
Postat av: Micaela Hektor

Fanny, jag känner inte dig som person, känner dig inte genom att "följa din blogg" för det gör jag inte det heller.

Är inne här nu eftersom Sadan bad mig kolla, han sa att du hade försökt att "dissa" honom, haha.



Jag har ingenting personligt emot dig, tycker inte illa om dig eller någonting liknande, tycker bara att detta är riktigt löjligt.

Du gjorde ett gigantiskt misstag genom de bilderna som du & många andra så många gånger nämnt, men alla gör misstag, vissa värre än andra, det hör till när man är en tonåring.

Sluta ge Sadan någon respons på det han gör på sin blogg, sluta ge honom respons på facebook, för ni ger honom bara mer luft, och det älskar han, det är det som ger honom kraften att fortsätta.

Ju mer du käftar mot honom ju mer kommer du skämma ut dig, för även om du inte tror det så är grabben rätt smart, han använder inget som kan anmälas mot honom, han skriver inte heller några direkta "hot" som du antog.



Jag skiter i om du godkänner denna kommentaren eller inte, jag gör inte detta för publicitet, av vänlighet eller av hat, gör det för att jag tycker att det börjar bli äckligt jobbigt att höra om era diskussioner, se era spydiga kommentarer till varandra & att se när ni båda två beter er som typiska fjortisar. inget illa menat.

Vill egentligen bara ditt eget bästa.

Ha det bra !

2011-11-25 @ 00:14:40
URL: http://mattssonhektor.bloggplatsen.se
Postat av: jennifer

det är helt fel av honom att lägga upp sånna bilder, men helt ärligt, skickar du såna bilder får du skylla dig själv.de är du som riskerar.

men jag förstår dig helt att du blir ledsen och killen är ett jävla äckel!! be strong

2011-11-25 @ 17:48:34
Postat av: Hadejaggärnaskrivtomdethadespelatnågonroll

Roligt att "Micaela Hektor" tar mod till sig och försöker visa sig mogen, när hon egentligen bara är ett stenkast ifrån att vara precis lika illa själv.

2011-11-26 @ 00:34:12
Postat av: L.

Micaela Hektor, jo hon kan absolut anmäla honom. Han har kränkt henne. Använt sig av så kallad mobbning. Nätmobbning. Sen hur mycket det hjälper, och hur mycket fallet skulle tas upp är en annan femma. Men vill hon så kan hon ge han precis vad han förtjänar.



Och ja, det finns ingen annan att skylla på än henne själv för att bilderna spreds. Helt rätt. Men du och alla andra som kommenterat att det är rätt åt henne lala, att det var ett misstag och så vidare. Det vet hon redan själv, men även om det inte är någon annans än hennes fel så betyder inte det att hon inte har rätt att må dåligt, att hon mår dåligt.



Fanny, stå på dig.

2011-11-26 @ 02:36:45
Postat av: Micaela Hektor

till den jättemogna människan som kallar sig "Hadejaggärnaskrivtomdethadespelatnågonroll"



ja för du vet nog jätteväl vem jag är, du känner mig säkert jättebra också ;) pussy

2011-11-26 @ 12:13:45
URL: http://mattssonhektor.bloggplatsen.se
Postat av: eleanore massey

jag känner dig inte , jag är nog en av de hundra random besökare. Men jag kan inget annat än att lida med dig !



Till de som skriver att de var ditt fel att du skicka ut bilderna, idioti .. haha klart som fan man skall kunna ha privat liv och kunna skicka vilka jävla bilder som helst utan att de skall väcka någon uppmärksamhet, eller först och främst hamna ute på nätet !



Du är stark, de man läser på bloggen osv. man ser verkligen att du är så mycket starkare än vad de flesta hade varit i din situation ! Denna killen , som skriver så till dig, han nog problem, kanske för lite uppmärksamhet och detta var de bästa sättet han kunde komma på för att få de, who knows ? right.



Ajja.. vad vet jag.. Stay Strong fanny ♥

2011-11-26 @ 17:26:46
URL: http://elinorhmedh.blogg.se/
Postat av: gillarthaimat

Fred på jorden!peace S&F. livet är en gåva, gör de bästa av de och älska och va glad. love you all!

2011-11-27 @ 19:28:30
Postat av: Anna

alltså egentligen är du dum nog att ta bilder på dig själv sådär och skicka, till en kille som ahmed (kom igen) får du skylla dig själv.

2011-12-04 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback