pinsamt.

hej på er!
direkt efter jag skrivit förra inlägget drog jag iväg till överby med line, så det blev ingen hel-dag i min goa säng. haha. tur det kanske? så det händer nått!
vi tog iaf hennes moppe dit ut och åt god mat + shoppade lite. för min del fick jag med mig två nya iPhoneskal hem. det rosa och det genomskilninga som ni ser på bilden nedanför!

haha förresten, måste berätta vad jag råkade ut för. vi satt och åt på en restaurang och bakom mig så sitter det en kille med huvudet ner i telefonen. efter ett tag får jag ett sms från mark i thn där det står "titta bakom dig". så jag trodde ju givetvis att det var han som satt där, så jag svarade, är det du som sitter bakom mig? och fick svar tillbaka att ja det var han och han tyckte jag skulle komma fram och hälsa. så jag gick fram till han när vi ätit klart och sa, "tjena, allt bra eller :D ?!" han; jadå, det är bra. jag; ahmen härligt! han; eh ah... känner jag dig? och jag kollade förvirrat på line och sa sen; men är det inte du som är mark? han; nej? jag heter jacob. jag; jaha oj, då måste jag tagit fel. hejdå!

HAHAHAHA höll på att dö. sprang sedan därifrån illröd i ansiktet och ringer upp mark som säger att han bara drivit med mig. och självklart var det ju bara ren slump att den där jävla killen satt där.. fyfan vad jag skämdes :( line vek ju sig självklart dubbel av skratt. vilket jag kan förstå för det måste sett så himla dumt ut. och han måste ju undrat vad jag var för en person som bara gick fram och trodde han var någon jag kände... usch. 

nu blir det iaf träning! (lång text men yäs, + till er som orka läsa haha) pusss.


Kommentarer
Postat av: Emma

jättefina skal! :)

2011-11-01 @ 20:25:11
URL: http://cupcaakee.blogg.se/
Postat av: -

lägg ut bilder om du tog några när du var hos philip? :D

2011-11-01 @ 20:26:04
Postat av: sarah

å, så fin blogg! vill du göra ett länkbyte?

2011-11-01 @ 21:35:14
URL: http://sarahjansen.blogg.se/
Postat av: my

usch vad pinsamt!!

2011-11-01 @ 21:53:21
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: majaa

HAHHAHAH dedär gjorde min dag!

2011-11-01 @ 22:14:59
URL: http://mmajaas.webblogg.se/
Postat av: anonym

var har du köpt det genomskinliga skalet? :D

2011-11-01 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback