ledig imorgon!

tjena! sitter här o snackar med världens bästa lillasyster. alltid lika mysigt.
och vet ni vad? jag är ledig imorgon! den känslan är inte att leka med asså, så goooooo. ehhe..
nje men, ska upp tidigt för att åka till överby med min line och sen hem för att plugga innan jag åker iväg på träning. så ser min dag ut, alltså inte speciellt mycket till ledighet .. men gött ändå!

förresten, blev tillfrågad av anton att vara med i hans lag på lussebandyn och jag sa ja.. så nu ska vi se hur detta går. hahaa lär ju skämma ut mig men äsch, amn får ju bjuda lite på sig själv dessutom är det bara en rolig grej. vet knappt vilka som är i mitt lag.. men det är iaf jag, malin, anton, jacob, muriz, nasis någon emil och någon oliver.
tips på vad vi kan klä ut oss till? tänker inte avslöja min goa idé riktigt än... ;)

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Agnes

SV: Tack, eller det hoppas jag med, eller vad man nu säger :D

2011-11-29 @ 10:53:11
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem anton och naaris? :D efternamn! ::D

2011-11-29 @ 12:42:36
Postat av: -

Vad har du gjort idag då finis? :)

2011-11-29 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback