gårkvällen

jag & goa musse!
alex & adam med varsin "pinne" från ica - martin som cuttade sig själv och sen kleta ut blodet i ansiktet...

haha några bilder från gårkvällen. bästa på länge verkligen.. vid 1 inatt när jag skulle gå hem med sällskap av alex, adam o musse, dessutom så bär vi på tunga högtalare, och när vi går över hemköps parkering så hittar vi en kundvagn som vi lägger dom i plus kör varandra med. vad är oddsen för det!? haha tur man har ibland.
iaf, när vi kommit en bit och går på bron så kommer polisen och jag & adam lämnar över vagnen till alex som inget märker, men precis när de åkt förbi säger han "polisen kommer,släng över skiten bara!" och i nästa sekund ligger vagnen i vattnet. ramla nästan av skratt, haha så kul!
men nu ska jag fortsätta gosa med min lilla kusin agnes som vi passar under kvällen. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marie Segerfjell

Fanny du kan vara en bland dom finaste jag har sett, grym blogg har du också! :)

2011-11-26 @ 19:51:38
URL: http://mariesegerfjell.devote.se
Postat av: jajamen

Fräscha kompisar, och gött gäng! Ni verkar verkligen ha det riktigt roligt.



(ironi)

2011-11-27 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback