freeeedag

vaknade vid 12 idag av att pappa stormade in i rummet och sa att zack behövde gå ut, så det var bara att hoppa upp och gå en promenad med honom. sen ringde mamma och bad mig åka med henne att handla, och snäll som jag är gjorde jag det! blev mat för nästan 2000 spänn, snacka om att det blir kalas i helgen! haha..
nu ska jag äta lite lunch sen träna! och ikväll blir det antingen att dra ut med brudarna eller vara hemma med familjen & mormor&morfar. vi får se vad jag är på för humör :)
vi hörs sen - tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första gången tar du en bild där du ler och visar tänderna, men trots allt ser du fin ut! :)

2011-11-04 @ 16:49:38
Postat av: Elin

har letat som en galning efter den tröjan!

grymt snygg , var har du köpt den?

Kram

2011-11-05 @ 23:12:05
Postat av: bloggläsare

Varthar du köpt tröjan och hur länge sen :) ?

2011-11-06 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback