frågor - svar


Svar; Jo, jag ska byta design helt och hållet så fort jag fått till bra bilder som jag är nöjd med :)

Svar; Och vem fan är du som inte vågar stå för det du skriver? Mina vänner är världens finaste. Finare vänner än vad du någonsin kommer få så stick och brinn idiot. 



1. Jag önskar mig en Macbook hehe.. och om jag nu får det så är det inte mycket annat jag kommer få ;) men om jag inte får det önskar jag mig det gamla vanliga.. iPhone-skal, pengar, smycken, parfym, någon tröja jag pekat ut osv :)
2. iTunes! 

Svar; Oj haha skrev fel på naris, menade nasir * kooregani och anton lindhal! :)

Kommentarer
Postat av: Nasir .k

Äntligen tack :)

2011-12-01 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback