ÅRETS SÄMSTA DAG???

fyfan, är så sjuuukt jäv*a sur så det finns inte.. &%&"&%#/&#"!!!!!

okej. ska förklara varför;
1. Jag fick mitt första IG idag.. matteprovet.. hahaha var redan väntat men ändå.. taggar omprov på torsdag.
2. Kommer hem och öppnar ett brev som innehåller min mobil-räkning, ÖVER 1000 kr. glada föräldrar - absolut.
3. Jag har ingen cykel att ta mig någonstans med... sjukt irriterande verkligen.
4. Någon har snott 150 kr från mig.

om någon lyckas få mig på bra humör idag kommer den personen vara min gud i en vecka. HEJDÅ
bild från förra året.

Kommentarer
Postat av: sofia [foto & vardag]

stackare! :(

2011-11-07 @ 19:06:48
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Oskar

Fan va kasst, men det löser sig snart ska du se :)

2011-11-07 @ 19:18:26
Postat av: Emelooojen <3

Fannygumman :(

1. IG är det sämsta, och då kan det bara bli bättre! Man kan inte alltid lyckas. Säg till ifall du vill ha hjälp med matten :D

2. Du borde göra upp en slags budget för mobilen. Alltså typ räkna ut hur många sms du får skicka och hur många samtal du får ringa varje dag, så du får en räkning på typ 500 kr istället, eller kanske ännu mindre, vet inte hur mycket som är "okej" för dina föräldrar men :D

3. Vet inte om det finns något ljust med det här.. Bara den klassiska "det kunde varit värre", men den funkar kanske inte nu. Men tänk såhär: Vad glad du kommer bli om du får tillbaka den! och du kan ju vara glad för hans/hennes skull, som har fått en så fin cykel.. Den kommer nog tillbaka!

4. Fattiga jävlar som inte har egna pengar, du får hoppas att han/hon gjorde något vettigt för pengarna, kanske skänkte dem till fattiga barn eller köpte sig en god macka på Hemköp.



Såna här dåliga och onödiga saker som händer i vardagen är nyttiga på sätt och vis. För det första lär man sig att tycka de bra sakerna är ännu bättre. Dessutom, om vi tar punkt 3 och 4 som exempel, så kan du ju tänka som så att DU är en fruktansvärt bra människa som aldrig skulle göra något sånt, och hur bra känns det inte att vara en bra människa?

Nu tar vi punkt två som exempel, den höga räkningen. Tänk hur glada dina föräldrar blir om du lyckas få ner räkningen nästa månad? Du får kämpa så du lyckas, fundera på det där med budgeten så kan jag hjälpa dig!



Puss Fanny, hoppas du blev lite gladare i alla fall! <3

2011-11-07 @ 19:22:13
Postat av: sofia [foto & vardag]

sv: okeej :)

jag läser din blogg flera gånger om dagen, den är så sjukt bra! har följt dig sen en lång tid tillbaka ;)

2011-11-07 @ 19:44:09
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym boy

La in första låten bara för att ska du mår lite bättre. lyssna på den första och luta dig bak och chilla oroa dig inte om matteprovet, jag oroar mig aldrig men ändå har jag ett vg. chilla bara och plugga på skiten tills du kan de. hoppas låten och detta hjälpte, lite iaf :)

2011-11-08 @ 16:06:31
URL: http://sickbeats.blogg.se/
Postat av: sara :)

sjuuukt fina ögon har du !

2011-11-09 @ 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback