trött tjej!

hej på er, förra inlägget gick på 30 sekunder tror jag, herre gud, 2 bilder snabbt skriva lite och sen springa ut till bilen!
haha, aja.. sitter just nu på mitt rum och halv sover känns det som, jäklar vad trött man blir efter en timma med zumba men sjukt hur roligt det är! :D
Ska snart sova för är enormt trött, men först ska jag va lite social på facebook ;)
Och juste, angående det där med när jag bröt armen.. jag tror inte jag gör ett inlägg om det men jag hoppas det är okej? :)

Idag och kanske bara ett inlägg imorgon är dte sista ni kommer se av mig här på bloggen :/
Kan i alla fall meddela att det har varit fruktansvär roligt att få blogga på fannys blogg att skit roligt med så mycket frågor, men vem vet fanny kanske drar till Polen någon mer gång ;)
Ha det bäst nu och fortsätt läsa fannys blogg för hon är grym på att blogga!
Ha det bäääässstttt! :D

Tack för mig, men vi ses kanske imorgon också!


Svar: Jag tror inte jag hinner det, men kanske!
Om jag hinner så blir det ett inlägg kanske :D
Kram!


svar: Jag kommer försöka satsa på att jobba som fotbollsspelare och försöka komma så långt som möjligt iaf :)
Om jag lyckas det vet jag inte, men det hoppas jag verkligen!


Svar: Det vill jag inte ta upp på bloggen, det håller jag för mig själv :)


Svar: Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback