nattii :)


svar: nja, inte direkt vi var på g men aldrig riktigt tillsammans :)
Jag var osäker på om jag ville för Adam är en av mina absolut bästa killkompisar så jag ville inte riskera våran vänskap :)


Svar: Tack så mycket! :D
Jag ska vara med i västra och jag har inte hittat mitt namn där heller men min pappa ringde och dom säger att jag ska va med så jag vet inte riktigt varför det inte står att jag är med men det är jag iaf ;)
men great, då ses vi ju! :D
detsamma, kram!


Svar: Om du gillar skräckfilmer och vekligen SKRÄCK så 10!
men om du är en fegis som jag så 1!

Hejsan, ville bara uppdatera men det ser jag ju att hännii har gjort så jag säger godnatt för min del och taggar gryymt mycket inför tvg imorgon!
godnaTT & puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback