mys kväll med bästa!

Så himla kul med frågor hela tiden verkligen, fortsätt så! :D
I alla fall, Elizia kom hit för ett bra tag sen ungefär vid ja, vad var hon kanske 4:a.
Haha, tvingade henne att följa med på långpromenad med vovven så hon gillade läget och följde med ;)
Jag, pappa och Elizia drog till godisgrottan och köpte godis och samtidigt beställde vi pizza, fan va tjockisar vi är men det är okej på helgerna, eller hur? :D
Drog ner till kg lite senare för att kolla match vänersborg - grästorp, vi stannade där nere efteråt och spela lite också, för er som inte visste så spelar jag själv fotboll i Vänersborgs IF :)
Nu snackar vi med en grym kille på skype vid namn Mathias Johansson ! :D
inte så himla intressant men det funkar (:


Svar: Ahmed är världsbäst!
Han är som en bror för mig till 100 % dock envis och jobbig i de flesta tillfällen men förövrigt är han bäst, så jag tycker väldigt bra om Ahmed och jag kan snacka med han om nästan vad som helst. Jag vet att han alltid kommer finnas där och jag finns alltid där för honom, han är en grymt bra kille! :)


Svar: Nja, jag hade en blogg ett tag men jag tyckte den var kass så jag tog bort den och sen dess har jag inte velat blogga men vem vet vad som kan hända i framtiden? ;)
tack så jätte mycket, vad roligt att höra! :D


Svar: Åldern tycker jag inte spelar någon större roll när man blir äldre, men nu är jag 13 snart 14 och då skulle jag kunna ha som högst en 95:a som pojkvän tycker jag och om man ser på yngre killar så skulle jag nog inte kunna ha en yngre pojkvän tyvärr, det känns bara konstigt, vet inte varför men så upplever jag det iaf :)
En bra kille för mig är en omtänksam och snäll absolut, det är det viktigaste en kille ska vara! Sen är ett bra utseende ett stort + men inget jag bryr mig om till 100 % bara killen har en bra personlighet och ser helt okej ut så räcker det för mig men insidan m å s t e vara bra! :D

Kommentarer
Postat av: LINN♦

tycker också att du ska skaffa egen blogg flipppi!

2011-05-14 @ 11:14:06
URL: http://wasteyourtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback