killar/relationer





Svar: jag vill helst inte prata ut om det här på bloggen men facebook funkar eller E-mail på min töntiga e-post adress '[email protected]' (min pappa kalla mig sipplan därav namnet..)

Kommer väldigt många frågor kring min senaste kille och sådant så jag kör ett inlägg om det :)

Min senaste kille som jag hade hette Florian Istrefi, han är ett år äldre än mig vilket innebär 96:a.
Florian eller Toli som han kallas har nämnts förut på bloggen för det är ju min systers bästa kill kompis så de umgås.
Jag och Toli träffades som det flesta, man snackar via facebook, msn och den biten ni vet sen kom det en dag då vi träffades för han skulle vara med Elias som är min bästa kill kompis så jag och min kompis gick till han och där umgicks vi allihopa, sen den kvällen när alla skulle gå hem så stod vi utanför Elias hus och ja ni kan nog tänka er vad som hände..
Efter det träffades vi mycket i skolan eftersom vi går på samma skola och efter någon/några veckor så ville han träffa mig på avslutningen innan sportlovet tror jag det var och då gav han migett lila diamant halsband och frågade mig om vi kunde ta steget till en relation med varandra och självklart sa jag 'ja' för jag hade totalt fllit för honom.
Vi var tillsammans i 1 månad och 3 dagar var det och vi träffades och va med varandra, det är nog mitt första riktiga och seriösa förhållande än så länge.
hoppas ni blev nöjda med svaret!
Puss

riktig pudding tjejer, kör på´t han är ledig ;)

Kommentarer
Postat av: ame

jag vill ha dig maannnoo!!!! <3

2011-05-13 @ 23:09:56
Postat av: :)

Varför tog det slut?

Kan du inte berätta om din klass? (om alla, mohahhhahah)

2011-05-14 @ 00:29:17
Postat av: sarahnordin

går du i någon sport ? ^^

2011-05-14 @ 01:10:31
Postat av: Anonym

Vänta lite nu här.... han är ju black?

2011-05-14 @ 14:05:33
Postat av: Anonym

JA VA SPELAR DE FÖR ROLL OM HAN HAR MÖRK HY? RACIST.

2011-05-14 @ 18:39:56
Postat av: bla bla

vänta lit är han inte alban

2011-05-14 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback