hemma efter 2 góa träningspass!


Svar: Jag går på fridaskolan här i Vänersborg och där får alla varsin MacBook datorn som arbetshjälp så därför kan jag blogga från skolan :)


Hejhej! Det är Fanny som är äldst, jag är 13 år och min syster som har bloggen är 15 år :D


Hallå igen! :D
Kom hem för någon timma sen efter att jag, mamma och min kompis Elizia har varit på Sportlife och tränat, alltid lika härligt! Denna gången blev det 2 pass, S-core och Spinning =)
Tog en macka precis och nu ska jag och mamma kolla på en film som heter 'Top Gun' tror jag så vi hörs efter det.
Puss!

PS: jag saknar redan min älskade syster! Hur ska jag klara mig en hel vecka utan henne!?!?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror att du kan svara på denna fråga, är fanny ny elev eller gammal om man säger så.., om du fattar vad jag menar med det =)

2011-05-11 @ 21:39:21
URL: http://juliiahedman.blogg.se/
Postat av: ssara

han/hon som frågade om hur du kunde vara hemma när du skulle till spanskan, jag tror den syftade på bilden. men när jag tänker på det gör jag det också..? krampådig.

2011-05-11 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback