helt slut i benen

hemma från sportlife igen, träningen gick jättebra även om jag blev lite besviken på core-passet.. det gick alldeles för segt och var inte så kul heller för den delen. men spinningen gick grymt och jag svettades som aldrig förr.. he-he.

just nu är min enda tanke:
- hur fan ska jag klara av nationella i matte imorgon?
jag som är sämst i världen på matte hoppas över allt annat att jag ens blir godkänd.. usch!!
men nu blir det iaf sängen resten av kvällen.
en pling till markus, äta lite och kolla på make it or break it. toppenbra.

hörs imorgon, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Agnes

S-core är inte så roligt faktiskt ;) Lite mesigt typ.. Inte så jobbigt som det låter!

2011-05-04 @ 21:42:51
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Inte bara jag som är helt skakis då, fy fan..

2011-05-04 @ 22:50:30
URL: http://slightfeather.blogg.se/
Postat av: klaraaaaaaaaa

har du färgat håret hjärtat ? :D <3

2011-05-05 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback