/häänniii aka gästbloggarN

hej där ute i alla stugor!
jag fick i uppdrag av en blond liten fjortis (ni kanske vet vem jag talar om, rätt så kort är hon, på korten putar hon lite med läpparna o så, troor hon heter fanny..? något sånt var det..) att tillsammans med hennes syster gästblogga litee.
så tänkte att det kanske är dags nu.
ni som inte vet vem jag är så är jag fannys kära vän Hanna, aka bästa vän. :)

ska dra lite snabbt om mig dåå?
jag o fanny har gått i samma klass sen förskoleklassen men det var inte förrän i sexan som vi klickade rejält "då det blev vi två" awwww.
jag spelar fotboll o bandyy o fanny får all min tid som är över, haha, inte mycket då alltså. ;)
hon hatar mig lite eftersom jag ska gå bandygymnasium i nässjöö..
jag har sjukt mycket bra minnen med fäännii o massa mer ska det bli,
om det är något ni undrar så är det bara att fråga på! :))
försöker att alltid finnas där för henne i alla lägen för så mycket bryr jag mig om henne. <3
får hoppas att hon inte försvinner i polen bara !

ska bara tillägga en sak, jag är inte en liten plutt som fannyy utan jag är 16 *stolt*  ca. 10 månader äldre ;)


Kommentarer
Postat av: Petricia.

Har du haft något seriöst förhållande någon gång? berätta lite om den jätte nyfiken / till fannys lilla syster (:(:

2011-05-13 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback