frågor - svar


Svar; Jag har oxå letat jättelänge nu för att kunna länka den åt dig men kan verkligen inte hitta den.. antingen så måste den blivit slutsåld eller så kanske den bara inte syns på deras hemsida för tillfället.. kika in imorgon så kanske du hittar den! :)


Svar; Haha tycker du? Ja det kanske jag gör.. Men jag kollar på allt som går. Dock skulle jag inte ens tänka tanken på att kolla en skräck-film själv, men har man en mysig kille eller är ett gäng kompisar så är det alltid kul med skräck! :)


Svar; Jag skulle nog haft klänning som jag varje år sedan 1;an har haft! Det är liksom någon sorts "tradition" för mig att ha klänning på skolavslutningen hehe ;)
Aw, tack x1000!


Svar; Linnet (på bilden nedanför) är köpt på hm :) tack!


Kommentarer
Postat av: tillda

vad ska du ha på dig detta året då? :)

2011-05-22 @ 19:59:57
Postat av: alice

kan inte du lägga upp lite klänningar som passar till skolavslutning? gärna för under 500 :)

2011-05-22 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback