frågor - svar


Svar; Hehe ja det gör dom, och yes dom läser nästan varje dag. Det kan dock vara väldigt jobbigt ibland men jag orkar inte hålla på och byta adress och grejer bara för att dom läser. :)


Svar; Nja, nästan. Inte massa araber och turkar och så (inget illa menat!!). En anledning till att jag accar många är dels för att då kan man sprida bloggen och man lär känna nya människor. Dock jobbigt när alla klagar men det är väl bara att strunta i antar jag, det är ju trots allt min facebook och ingen annans.
tack!! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

är de många som läser din blogg?

har du bloggat länge?

vad är ditt favvo djur?

och en sak till jag älskar din blogg 1000 gånger bättre än kissies! Sofia<3

2011-05-19 @ 18:25:36
Postat av: katten

"Inte massa araber och turkar och så (inget illa menat!!)"

varför skriver du det ens om det inte är illa menat? svårt att uppfatta det som något annat :)



btw grym blogg <3

2011-05-19 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback