då, nu o föralltid

du är den bästa vän man nånsin kan få, du finns alltid där för mig.
vi har haft vårat upp o ner vissa stunder men jag vet att du alltid kommer finnas där för mig, så som jag finns där för dig.
du fanns där för mig när jag behövde dig som mest för 4 år sen.
du är bäst tjejen.
jag mår så bra när jag är med dig, oavsett vad vi gör så blir det alltid lyckat.
vi kan sitta o göra ingenting men ända göra allt.
det kommer bli jobbigt nu när jag flyttar till nässjö men vi ska skypa varje kväll, eller hur?
du ska komma ner o hälsa på mig o jag ska komma upp o hälsa på dig.
vi fixar det här!
inget kan komma mellan oss,

då, nu o föralltid.'
så står det skrivet i mitt hjärta.

jag älskar dig.

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback